Пошук

Про зміни у законодавстві, які стосуються безробітних

Дата: 14.04.2020 11:38
Кількість переглядів: 619

https://rada.info/upload/users_files/04370314/ed4241e641e3cb2cf1a0c7fc2059ec5a.doc

 Про зміни у законодавстві, які стосуються безробітних

Ми спілкуємося Марією Николаїшин директором Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

29 березня 2020 року Уряд прийняв постанову, якою унесено зміни до  Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу.  Так, на період дії карантину надання особі статусу безробітної відбуватиметься одразу після подання нею заяви про надання такого статусу. Ця заява повинна відповідати формі, яка затверджена Державним центром зайнятості. Важливо, що допомога по безробіттю у такому разі здійснюється з першого дня реєстрації безробітного. Це зазначено у пункті 20 цього Порядку.

Відтепер, але лише на період дії карантину, до особи, яка шукає роботу і подала заяву про надання статусу безробітного, не буде застосовуватися семиденний строк для активного пошуку підходящої роботи.  

 Разом з тим, у цей період працівники служби зайнятості напрацьовуватимуть заходи для поглибленого профілювання, будуть підбирати можливі варіанти підходящої роботи, формуватимуть комплекс заходів, які мають вжити кар’єрний радник та особисто зареєстрований безробітний, для працевлаштування або здійснення іншого виду зайнятості.

Суттєвим є і наступне нововведення: зареєстровані безробітні мають право не відвідувати службу зайнятості протягом 30 і більше календарних днів на період встановленого карантину. Зазначимо, що комунікація зареєстрованих безробітних і працівників служби зайнятості може відбуватися дистанційно – телефоном, електронною поштою.

Ми продовжимо спілкування з Вами, шановні читачі, аналізуючи новинки у законодавстві. А наразі нагадуємо, що система безоплатної правової допомоги на період карантину працює у дистанційному режимі.  У разі необхідності для отримання: правової інформації; консультацій і роз'яснень з правових питань; послуги зі складення заяви, скарги та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру); звертайтесь у зручний для Вас спосіб:

*зателефонувавши:  066 682 52 40 (Сколівське бюро правової допомоги)

 * надіславши запит в месенджер нашої фейсбук сторінки:

https://www.facebook.com/Stryi.Legalaid.UA/

*надіславши листа на адресу електронної пошти:

е-mail skole@legalaid.lviv.ua (Сколівське бюро правової допомоги)

skype: Сколівське бюро правової допомоги

 *залишити своє звернення у скриньці для звернень громадян

Ви можете також скористатися:

*довідково-інформаційною платформою правових консультацій «wikilegalaid»

https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php

*зателефонувавши на гарячу лінію: 0800 21 31 03


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь