A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Славська громада
Львівська область, Сколівський район

Відділ фінансів

Інформаційна довідка

про відділ фінансів Славської селищної ради

Місцезнаходження:

смт. Славське, вул. Івасюка, 10 (2-й поверх);

Основні обов’язки та повноваження відділу:

  1. забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Славської селищної ради;
  2. складання розрахунків до проекту бюджету об’єднаної територіальної громади (далі ОТГ) і подання  на розгляд депутатським комісіям та затвердження селищною радою;
  3. підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Славської  селищної територіальної громади;
  4. розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
  5. здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених селищною радою;
  6. здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету ОТГ, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
  7. надання консультаційної, інформаційної та методичної допомоги, суб’єктам підприємницької діяльності, фізичним особам з питань, що належать до компетенції відділу;
  8. надання консультацій депутатам, постійним комісіям ради у межах своїх повноважень.

Працівники відділу:

Дунець Ростислав Михайлович – начальник  відділу  фінансів.

Основні функціональні обов’язки:

  • погоджує проекти рішень, розпоряджень та вихідну кореспонденцію в частині фінансів;
  • погоджує розпис доходів і видатків бюджету ОТГ на рік і тимчасовий на відповідний період;
  • забезпечує відповідність розпису бюджету ОТГ встановленим бюджетними призначенням;
  • бере участь у засіданнях тендерного комітету з питань  закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого бюджету; 
  • готує селищному голові доповідні записки, проекти розпоряджень питань, що стосується компетенції відділу фінансів;
  • розробляє пропозиції щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.

Хрипта Михайло Іванович – провідний спеціаліст відділу фінансів.

Основні функціональні обов’язки:

  • складає на основі прийнятого бюджету - лімітні довідки, кошториси, плани асигнувань, та доводить до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня;
  • здійснює аналіз дохідної частини селищного бюджету, проводить оперативний аналіз щоденних надходжень податків і зборів;
  • здійснює фінансування бюджетних установ на підставі зареєстрованих фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України;
  • розглядає і реагує в межах своєї компетенції на запити народних депутатів України, депутатів відповідних місцевих рад, листи, заяви і скарги громадян.

Галюк Марта Володимирівна – спеціаліст відділу фінансів.

Основні функціональні обов’язки:

  • здійснює роботу з розробки та оформлення  договорів міжбюджетних трансфертів (субвенцій);
  • видає  довідки  про надходження плати за ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
  • здійснює підготовку відповідей на запити державних органів, юридичних та фізичних осіб;
  • здійснює підготовку  листів, інформаційних запитів,  до органів державної влади, підприємств, установ та організацій;
  • складає паспорти бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу) від імені головного розпорядника бюджетних коштів;
  • виконує розрахунки вартості орендної плати об’єктів комунальної власності.

Графік роботи відділу:

Понеділок - п’ятниця  з 9:00 по 18:00, обідня перерва з 13:00 по 14:00.

Графік прийому громадян:

Дунець Ростислав Михайлович:

Понеділок    з 14.00 до 18.00

Середа          з  09.00 до 13.00 та  з 14.00 до 17.00

П'ятниця      з  09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00

Хрипта Михайло Іванович:

Понеділок    з  09.00 до 18.00

Вівторок      з   09.00 до 13.00 та  з 14.00 до 17.00

Галюк Марта Володимирівна:

Середа           з  9.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00

Четвер          з  9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00

 

Як автоматизовано планувати бюджет та контролювати його виконання? Про це та інше на тренінгу "Автоматизація бюджетних видатків"

4-5 травня 2019 р. у Львові відбувся тренінг «Автоматизація бюджетного процесу в ОТГ», Славську ОТГ представляла Галюк Марта – спеціаліст відділу фінансів.

09:57 11.07.2019

Представники Славської ОТГ відвідали кущовий семінар для фінансистів об’єднаних територіальних громад

15 травня 2019 року, за сприяння Асоціації міст України департамент фінансів облдержадміністрації організував черговий кущовий семінар для фінансистів об’єднаних територіальних громад. Досвідом роботи обмінювалися на території Тростянецької об’єднаної територіальної громади фахівці Грабовецької, Давидівської, Підберізцівської, Славської, Солонківської, Щирецької, Бібрської, Зимноводівської та Меденицької об’єднаних територіальних громад. 

11:59 17.05.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь