A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Славська громада
Львівська область, Сколівський район

Відділ бухгалтерського обліку

Інформаційна довідка

про відділ бухгалтерського обліку Славської селищної ради

Місцезнаходження:

смт. Славське, вул. Івасюка, 10 (2-й поверх);

Графік прийому громадян

понеділок  з  09-00 год. до 18-00 год.

вівторок     з  09-00 год. до 18-00 год.

середа       з  09-00 год. до 18-00 год.

четвер        з  09-00 год. до 18-00 год.

п'ятниця      з  09-00 год. до 18-00 год.

обідня перерва з 13-00 год. до 14-00 год.

 

Основні завдання та повноваження відділу:

Основними завданнями відділу бухгалтерського обліку є:

  1. ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності університету та складення звітності;
  2. відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
  3. забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
  4. відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
  5. забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
  6. запобігання виникненню негативних явищ у фінансово- господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

Працівники відділу:

Кіраль Олег Миколайович - начальник відділу бухгалтерського обліку

Основні функціональні обов’язки:

  • здійснює керівництво діяльністю відділу;
  • спрямовує і контролює роботу відділу;
  • вивчає, узагальнює, поширює досвід і впроваджує прогресивні методи організації роботи;
  • розподіляє обов’язки між працівниками;
  • очолює та контролює їх роботу;
  • надає у межах своїх повноважень пропозиції щодо заохочення та накладення стягнень на підлеглих працівників;
  • забезпечує у межах своїх повноважень дотримання законодавства;
  • здійснює особистий прийом громадян, забезпечує виконання їх законних вимог і прохань;
  • розглядає в установленому порядку листи, заяви, скарги та звернення громадян;
  • виконання робіт по нарахуванню заробітної плати, лікарняних, відпускних та інших виплат апарату Славської селищної ради;
  • організовує, регулює та контролює своєчасне нарахування з/п
  • виконує роботи у «ДЕБЕТ ПЛЮС»
  • обробка банківських документів зі складанням меморіальних ордерів, облік коштів державного та місцевого бюджетів, ведення книги «Журнал-головна»;
  • розробляє штатний розпис апарату та виконавчих органів Славської селищної ради. На підставі структури установи, розпоряджень Славського селищного голови складає розрахунки до штатних розписів;
  • бере участь у засіданнях тендерного комітету;
  • забезпечує ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності селищної ради та складання звітності;
  • здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків у бухгалтерському обліку, у разі їх виявлення.

Рошкович Олеся Іванівна – спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

Основні функціональні обов’язки:

  • складання річних, квартальних, та місячних звітів;
  • ведення карток аналітичного обліку отриманих асигнувань, касових, фактичних та капітальних видатків;
  • обробка первинних документів з складанням меморіальних ордерів;
  • ведення оборотних відомостей по рахунках бухгалтерського обліку, карток обліку, основних засобів, інших необоротних матеріальних активів;
  • складання та надання рахунків Славському КВКП по електроенергії;
  • приймання даних по показниках електроенергії та теплової енергії від підпорядкованих установ;
  • перевірка документів та виплата допомог населенню.

Марчишин Володимир Арсентійович – спеціаліст відділу бухгалтерського обліку;

Основні функціональні обов’язки:

  • виконання робіт по нарахуванню заробітної плати, лікарняних, відпускних та інших виплат працівникам освіти та музичної школи Славської ОТГ;
  • подання інформації, запитів у Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;
  • видача довідок про доходи;
  • бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  • своєчасно та в повному обсязі перераховує податки та збори ( обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;
  • обробка первинних документів з складанням меморіальних ордерів.

Коваль Соломія Василівна – спеціаліст відділу бухгалтерського обліку;

Основні функціональні обов’язки:

  • контроль, ведення обліку юридичних та фінансових забов’язань, реєстрація зобов’язань у казначейській службі, набирання платіжних доручень, здійснення фінансування розподілу коштів нижчого рівня та фінансування на проведення заходів відповідно до плану заходів;
  • обробка первинних документів з складанням меморіальних ордерів;
  • звірка з постачальниками, приймання, обробка документів та складання меморіальних ордерів по розрахунках з установами та організаціями за надані товари, роботи, послуги;
  • забезпечує повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування; 
  • реєстрація договорів та платіжних документів;
  • дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
  • виконання робіт у програмі MeregaM_2018;
  • внесення даних до електронної системи E-data;
  • виконання робіт по нарахуванню заробітної плати, лікарняних, відпускних та інших виплат.

Кузів Галина Іванівна – спеціаліст відділу бухгалтерського обліку;

Основні функціональні обов’язки:

  • відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
  • забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
  • складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, податкову та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством;
  • інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
  • бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  • здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
  • виконання робіт по нарахуванню заробітної плати, лікарняних, відпускних та інших виплат апарату Славської селищної ради, установам культури та бібліотеки.

Перелік довідок,  що видаються:

довідка про доходи працівників Славської селищної ради (в соціальний захист, фіскальну службу, в пенсійний фонд, в банківські установи, довільної форми по місцю вимоги);

довідка про балансову вартість основних засобів Славської селищної ради.

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь