Звітуйте до податкової безконтактно!

Дата: 04.06.2021 09:23
Кількість переглядів: 570

Сколівська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області нагадує про можливість безконтактного (дистанційного) способу взаємодії платників податків та органів податкової служби – електронний зв’язок. Цей спосіб  є особливо актуальним у період триваючих карантинних обмежень, оскільки позбавляє громадян від потенційних ризиків зараження на COVID-19.

На офіційному вебпорталі ДПС України на головній сторінці у розділі «Електронна звітність» розміщено інформацію щодо подання звітності засобами електронного зв’язку.

      Нагадаємо, що подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків, а саме:

- вибір зручного часу подачі звітності;

- економія часу, відсутність черг;

- гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;

- підтвердження доставки звітності;

- постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;

- автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.

      Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

1) Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога»).

2) Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальні нововведення електронного документообігу.

3) За бажанням, платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

      Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС - наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК): Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та інші.

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися до розділу «Рекомендації міністра юстиції, БПД та державної фіскальної служби»

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь