Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 11.07.2023 13:18
Кількість переглядів: 216

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник Дизельне паливо  (ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти)

 

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2023-07-10-005190-a

Очікувана вартість предмета закупівлі – 220 000.00 грн. (Двісті двадцять тисяч гривень нуль копійок) з ПДВ.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Вимоги до якості: Якість та кількість товару повинні відповідати технічній документації, чинним на території України, вимогам до якості (мають бути дотримані міжнародні стандарти), умовам Договору та підтверджуватися сертифікатом (паспортом) якості з відміткою ВТК виробника. Дизельне пальне - повинно відповідати ДСТУ 7688:2015. Дизельне пальне повинно відповідати за своїми технічним/якісним показникам відповідно до сезонності експлуатації.

Термін поставки - з дати підписання договору Сторонами протягом 5 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника.

Термін дії талонів, які дають право на отримання товару, повинен бути не менше 1 місяця з моменту їх отримання Замовником та можливим продовженням терміну їх дії на аналогічний період. Відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін талонів старого зразка на талони нового зразка через закінчення терміну дії) Постачальник забезпечує протягом семи робочих днів безкоштовний обмін талонів рівнозначного номіналу.

Місце передачі талонів: смт. Славське, вул. В. Івасюка, 24, або інша адреса, погоджена між сторонами.

Місце поставки товару: на АЗС Постачальника чи його партнерів.

Учасник повинен надати інформацію: про мережу АЗС (в десятикілометровій зоні від місця розташування (адреси) замовника), на яких буде здійснюватись заправка по талонах. Документальне підтвердження стосовно необхідної кількості АЗС надається у вигляді копії інформаційної довідки, в якій необхідно вказати Перелік АЗС через які буде забезпечено відпуск Товару, їх адреси та інформацію про те, які АЗС є власністю Учасника.  

Для підтвердження можливості відпуску Товару через АЗС, які не є власністю Учасника, він обов’язково в тендерній пропозиції надає копію відповідного договору та (або) гарантійний лист емітента талонів про можливість заправки  на АЗС згідно з наданим Переліком.

Паливо відпускається на підставі: пред’явлення талонів на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів.

 Учасник повинен забезпечити: надання Замовнику талонів (бланків-дозволів та/або скретч-карток та/або смарт-карток тощо)  номіналом від 10, 20, 50 літрів.

Учасник повинен забезпечити: цілодобову заправку автотранспорту Замовника, включаючи вихідні та святкові дні.

Оплата Замовником здійснюється: в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів після отримання ЗАМОВНИКОМ Товару зі складу ПОСТАЧАЛЬНИКА при наявності: видаткової накладної та/або актів приймання передачі талонів (бланків-дозволів, скретч-карток, смарт-карток тощо).

Учасники процедури закупівлі повинні: надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в  цьому Додатку 3.

Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.  Документ що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару,  виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. У зв’язку із використання інформаційних систем Учасника щодо адміністрування, відпуску зі зберігання палива Учасник, у складі пропозиції надає документ щодо впровадження системи менеджменту захисту інформації засвідчену компетентним органом відповідно до міжнародних стандартів або аналогічний документ що підтверджує впровадження відповідних заходів впровадження системи менеджменту захисту інформації виданий компетентним органом.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 220 000.00 грн. (Двісті двадцять тисяч гривень нуль копійок) з  ПДВ, кількість: Д
изельне паливо -  4 000 літрів Загальна очікувана вартість предмета закупівлі складає 220 000.00 грн. (Двісті двадцять тисяч гривень нуль копійок) з ПДВ.

 

Фото без опису

 


« повернутися до розділу «Славське КВКП»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь