Конкурсна документація для учасників конкурсу щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської селищної ради

Дата: 14.06.2024 12:16
Кількість переглядів: 156

1. Організатор конкурсу

            Виконавчий комітет Славської селищної ради, адреса: вулиця В.Івасюка, 24, селище Славсько, Стрийський район, Львівська область, індекс 82660.

 

2. Підстава для проведення конкурсу

            Закінчення строку дії договору на надання послуг з вивезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської селищної ради та рішення виконавчого комітету Славської селищної ради від 11 червня 2024року № 769 «Про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської селищної ради».

 

3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посаду, контактний телефон та адресу електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками

            3.1. Адмінприміщення за адресою: 82660, селище Славсько, вул. В.Івасюка, 24.

            3.2. дата проведення конкурсу: у 15 липня 2024 року, об 11:00 год.

            3.3. Провідний спеціаліст юридичного відділу Михайлович Діана Вікторівна, член комісії,  тел. 0325142566,   ел. пошта: rada@slavska-gromada.gov.ua.

4. Основні вимоги (у разі необхідності одна або декілька додаткових) до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам (далі - кваліфікаційні вимоги):

 4.1. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:  

Кваліфікаційні вимоги

Критерії відповідності

                                            Основні кваліфікаційні вимоги

1.

 

 

Наявність транспортних засобів спеціального призначення для

збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів

 

1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, якіутворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується:

 - довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу;

 - довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення;

 - копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів;

 - копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу

   

2.

Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів

 1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення

3.

Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів

 1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення

4.

Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту

 1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується:

 - довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення;

 - договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;

копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування

5.

Щоденний медичний огляд водіїв

1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується:

- договором про медичне обслуговування;

- копією наказу на прийняття у штат медичного працівника;

- довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв

 

                Додаткові кваліфікаційні вимоги

6.

Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів

 1) на транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, що підтверджується:

 - довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення;

 - копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю

7.

Відповідність встановленому організатором конкурсу мінімального рівня екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів

 1) транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу рівню екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується:

 - довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення;

 - копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному рівню екологічних норм

8.

Рік випуску транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлений організатором конкурсу як мінімальний граничний

 1) транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному граничному року випуску, що підтверджується довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення, копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення з відповідним мінімальним граничним роком випуску

9.

Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна

 1) наявна кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів відповідно до визначеної організатором конкурсу як мінімальної, що підтверджується довідкою про наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів та/або діючим договором про оренду таких контейнерів

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів

10.

Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів

 1) наявне власне або орендоване обладнання для миття контейнерів, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття контейнерів або договором про надання відповідних послуг

 2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття контейнерів

11.

Готовність учасника конкурсу до брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу

учасник конкурсу згоден на брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу, що підтверджується довідкою про готовність учасника конкурсу до брендування логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу

       

 

   4.2. Учасниками конкурсу можуть бути суб’єкти господарювання, установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері управління побутовими відходами.

   5. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів: дата набрання чинності укладеного договору між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання визначеним переможцем конкурсу  на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Маневицької селищної ради.

  6. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу:

Документи, які подаються учасниками конкурсу: заява для участі у конкурсі з дотриманням вимог, зазначених у пункті 6.1. цієї конкурсної документації; конкурсна пропозиція у окремо запечатаному конверті  з дотриманням вимог, зазначених у пунктах 6.2 та 6.3 цієї конкурсної документації.

   6.1. Заява для участі у конкурсі  повинна містити таку інформацію:

  • назву об’єкта конкурсу;
  • найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи підприємця;

- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта):

- місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.

Інформація, подана учасником конкурсу в заяві, перевіряється секретарем комісії протягом одного робочого дня з дати реєстрації конкурсної пропозиції в журналі обліку.

У разі зазначення учасником конкурсу недостовірної інформації в заяві така заява та конкурсна пропозиція відхиляється, про що секретар комісії повідомляє учаснику конкурсу на його адресу електронної пошти протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про відхилення заяви для участі у конкурсі.

Повторне подання заяви учасником конкурсу, заяву якого відхилено, протягом строку подання конкурсних пропозицій не допускається.

   6.2. До заяви додаються:

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі.

  - конкурсна пропозиція, яка включає:

1) запропоновані учасником конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2023 № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів» (із наданням детальних розрахунків з підтверджуючими документами).

2)  Реєстр  наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції із зазначенням сторінок, на якій вони знаходяться.

3) Документи, передбачені конкурсною документацією:

- копія Статуту або іншого установчого документу, яким  передбачено провадження діяльності у сфері управління побутовими відходами;

- довідка, яка підтверджує повноваження особи учасника конкурсу на підписання конкурсної пропозиції;          

-  довідка, яка підтверджує повноваження особи учасника конкурсу на належним чином завірення копій документів, поданих у складі конкурсної пропозиції;                    

- довідка-розрахунок про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу;

- довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення;

- копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або копії договорів про оренду таких транспортних засобів;

- копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення;

- довідка про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або копія  договору про надання відповідних послуг;

- довідка про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території або копія договору про оренду такої території або копії договорів про зберігання транспортних засобів на автостоянках;

- довідка про наявність власної або орендованої ремонтної бази транспортних засобів спеціального призначення або копія договору про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;

 

- копія наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення (за наявності власної ремонтної бази);

- довідка про наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів та/або копія діючого договору про оренду таких контейнерів;

- довідка про наявне обладнання для миття контейнерів або копія договору про надання відповідних послуг;

- довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення із інформацією про встановлені  пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів;

- копія договору про медичне обслуговування, або копія наказу на прийняття у штат медичного працівника;

-  довідка про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів.

 

 

  6.3  Вимоги до конкурсних пропозицій.

6.3.1. Конкурсна пропозиція  подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку на адресу Славської селищної ради: 82660, селище Славсько, вул. В.Івасюка, 24, у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, назва об’єкта конкурсу.

6.3.2. Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

6.3.3. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.

6.3.4. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій шляхом подання організатору відповідної заяви у письмовій формі.

У разі відкликання конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву у довільній формі організатору конкурсу у письмовій формі. Інформація про її отримання організатором конкурсу зазначається в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику на його адресу електронної пошти.

6.3.5. У разі внесення змін (доповнення) до раніше поданої конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву про намір внесення змін і надсилає оновлену конкурсну пропозицію, яка реєструється секретарем комісії в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику конкурсу на його адресу електронної пошти.

   7. Проєкт договору

Між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання - переможцем конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Маневицької селищної ради укладається договір.

   8. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї.

   9. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.

Конкурсна пропозиція  подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку на адресу Славської селищної ради у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, назва об’єкта конкурсу.

Кінцевий строк подання  конкурсних пропозицій: у день закінчення прийняття документів, через 30 к.д. з дати оголошення конкурсу – 14.07.2024 року.

Конкурсні пропозиції реєструються секретарем конкурсної  комісії (за його відсутності – іншою особою, уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу) протягом одного робочого дня з дати їх отримання у журналі обліку, про що повідомляється учасникам конкурсу на їх адреси електронної пошти, із зазначенням дати та порядкового номера реєстрації їх пропозицій.

   10. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій:

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки, які визначені у Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №710 «Про затвердження переліку формальних помилок».

   

12. Назва об’єкта конкурсу:

Здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської селищної ради.

13. Характеристика об’єктів, де повинні надаватись послуги з вивезення побутових відходів:

- площа житлового фонду населених пунктів Славської селищної ради – 1579,66 га;

    - кількість населених пунктів громади 5 з них 5 сіл;

    - кількість будинків багатоквартирного житлового фонду – 10;

    - кількість будинків приватного сектору – 717;

    - кількість контейнерних майданчиків на прибудинкових територіях – відсутні;

    - кількість контейнерів – 8;

    - протяжність доріг  до найближчого полігону ТПВ    (м. Стрий, Стрийський полігон ТПВ)

    - відстань від меж села Лавочне  –  82,7 км

    - відстань від меж села Опорець  –  87 км

    - відстань від меж села Тернавка  – 84,5 км

    - відстань від меж села Хітар  – 91 км

    - відстань від меж села Кальне  – 88 км

  

14. Характеристика об’єктів утворення відходів

 

Назва об’єкта утворення побутових    відходів

 

Показники

Багатоквартирні житлові будинки, з них:

немає

5-ти поверхових і вище

немає

Будинки з п’ятьма і більше поверхами з сміттєпроводами

 

немає

Місце знаходження будинків, їх характеристика залежно від наявності видів благоустрою

 

Будинки розміщені на території населених пунктів Славської селищної ради. Обладнані:

- централізованим опаленням – 0;

- централізованим водопостачанням – 0;

- гуртожитки – 0;

- житл. буд. приватного сектору – 717;

- з централізованим водовідведенням – 0 буд. багатоповерхових;

- гуртожитки 0 .

 

 

Кількість будинків, у яких відсутнє централізоване водопостачання та каналізація, а рідкі відходи зберігаються у вигрібних ямах

 

717

Відомості про власників або наймачів, користувачів, у тому числі орендарів джерел утворення побутових відходів

 

Наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів

 

 

8

Одноквартирні житлові будинки приватного сектора

 

717

Кількість мешканців таких будинків

 

3111

 

 

 

К-сть

приміщень

 

К-сть

працівників

 

 

Площа,м2

 

 

Підприємства, установи та організації:

 

 

 

- виробничі підприємства

-

-

-

  • адміністративна будівля старостату

1

4

14

- амбулаторії

1

5

96

- фельдшерсько-акушерські пункти (ФАП)

2

3

74

-аптеки

-

-

-

- підприємства комунальної сфери

-

-

--

-поштові відділення

1

1

40

-вокзали

2

7

300

-ДЕПО (з/дорожньої станції)

1

22

55

-кочегарка

1

9

15

-водопостачання

1

11

15

-ЕЧК

2

15

427

Заклади освіти, культури:

 

 

 

- школи  (учнів)

6

420

1087

- дошкільні навчальні заклади ЗДО

-

 

-

- сільські будинки культури

3

3

347

- центр культури і дозвілля

-

-

-

- клуби

-

-

-

- ДЮСШ

-

-

 

- ЦТДЮ

-

-

 

- музичні школи

-

-

-

- музеї

-

 

 

- бібліотеки

3

3

100

- школи мистецтв

-

-

-

Підприємства торгівлі:

 

 

 

- заклади торгівлі продпромтоварами

16

18

769

Підприємства гром. харчування:

-

-

-

 бари-кафетерії

-

-

-

Готелі

-

-

-

Автозаправні станції

-

-

-

Заклади побутового обслугов.

-

-

-

Ринки

-

-

-

 

15. Характеристика об’єкта утилізації відходів.

- сміттєзвалище розміром 53.2 га, яке використовується під накопичення побутових відходів і знаходиться в м. Стрий  (ТзОВ’’Грінера’’);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до конкурсної документації щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської  селищної ради

 

Перелік

документів, які вимагаються для підтвердження відповідності претендента кваліфікаційним та іншим вимогам конкурсної комісії

 

1. Документи, які повинен подать Претендент:

Копія Статуту або іншого установчого документу;

Оригінал довідки з Державної фіскальної служби України про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету за останній звітний період;

Інформаційна довідка про наявність засобів виробництва (автотранспорту та механізмів) для виконання робіт;

Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт;

2.Документи що підтверджують виконання аналогічних робіт.

3.Інші документи:

3.1.   Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб);

3.2.   Копія свідоцтва про державну реєстрацію та/або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності)

3.3. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

 

*Примітки:

а) усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені власною печаткою Претендента;

б) у разі необхідності конкурсна комісія має право запросити від будь-якого Претендента підтвердження відповідності його кваліфікації вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або експертних установ, організацій;

в) документи, які були додані до заяви повторно не подаються.

Дата заповнення __________________

Керівник організації _____________________________

Головний бухгалтер _____________________________

 

Додаток 2

до конкурсної документації щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської  селищної ради

ЗАЯВА

на участь у конкурсі 

Щодо фізичних осіб (СПД):

1. Прізвище, ім’я та по батькові, інші паспортні дані.

2. Відомості про наявність банківських реквізитів

3. Декларація про доходи.

4. Телефон, телефакс.

Щодо юридичних осіб:

1. Повне найменування, місцезнаходження, телефон, телефакс.

2. Дата, місце, орган реєстрації.

3. Організаційно-правова форма.

4. Загальні відомості про посадових осіб.

До заявки додаються:

1. Документи для підтвердження того, що учасник конкурсу здійснює господарську діяльність на ринку даних послуг.

2. Копія Статуту або іншого установчого документа.

3. Оригінали документів для підтвердження сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, передбачених законодавством, на дату, яка не перебільшує 30 днів від дати подання заявки та є дійсною на дату проведення конкурсу.

4. Документи для підтвердження того, що учасник конкурсу у встановленому порядку не визнаний банкрутом чи проти нього не порушена справа про банкрутство.

5. Документи для підтвердження того, що учасник конкурсу має достатньо обладнання механізмів та працівників відповідної кваліфікації для надання даної послуги.

9. Інші документи:

9.1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію – для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності.

9.2. Копія довідки ЄДРПОУ.

9.3. Копія свідоцтва платника податків.

9.4. Копія балансу і фінансового звіту на останню звітну дату – для юридичних осіб та звіту про фінансові результати господарської діяльності – для фізичних осіб.

9.5. Звіт про фінансово-майновий стан підприємства (форма-2) – для резидентів

Заявку підтверджують уповноважені посадові особи Претендента (у необхідних випадках – також головний бухгалтер) і завіряє печаткою Претенден

 

Додаток 3

до конкурсної документації щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської  селищної ради

Перелік

документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, та критерії їх оцінки

Інші документи, які необхідно подати учаснику

№ п/п

Завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника довідка, складена у довільній формі, повинна містити відомості про підприємство:

реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, банківські реквізити); керівництво (посада, ім'я, по батькові, контактний телефон – для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус

 

Завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи підприємця)

 

Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)

 

Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб -СПД)

 

Копія паспорта (для фізичних осіб)

 

Завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (або платника єдиного податку)

 

Документ, що підтверджує право уповноваженої особи представляти інтереси Учасника  та засвідчувати своїм підписом документи, що стосуються цього конкурсу , контактні телефони цієї особи для надання інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до конкурсної документації щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської  селищної ради

Довідка

про наявність механізмів, транспортних засобів для виконання послуг

№ п/п

Найменування механізмів і транспортних засобів

Кількість, шт.

1

2

3

 

1. Власна техніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Техніка, яка планується орендувати

 

 

----

3.Техніка субпідрядника (у разі залучення)

 

----

---

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

до конкурсної документації щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території сіл Лавочне, Опорець, Тернавка, Хітар, Кальне Славської  селищної ради

Технічне завдання

з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території населених пунктів Славської селищної ради

№ п/п

Найменування послуг

Одиниця виміру

Вартість з урахування усіх загальнообов’язкових платежів, грн.

1.

Тариф на вивезення твердих побутових відходів

м. куб.

 

2.

Тариф на вивезення негабаритних відходів

м. куб

 

3.

Розміщення сміття на полігоні

м. куб.

 

Кількість  житлових будинків, з яких проводиться вивезення твердих побутових відходів та негабаритних відходів – 709 (загальна кількість багатоповерхових та приватних)

Загальна кількість мешканців – 3111 чоловік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення
операцій із збирання та перевезення побутових відходів

_______________________________

(найменування населеного пункту)

_____ ___________ ___ р.

 

                                                                                                                                             

(найменування організатора конкурсу)

в особі                                                                                                                                           

(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

                                                                                                                                                       ,

що діє на підставі Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про управління відходами” (далі - замовник), з однієї сторони, і             

                                                                                                                                                      

(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)

в особі                                                                                                                                            ,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

що діє на підставі                                                                                                                         ,

(назва документа, дата і номер)

затвердженого                                                                                                                             

(найменування органу)

(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення (розпорядження) від _______ № ___________

                                                                                                                                                      

(найменування організатора конкурсу)

уклали цей договір про таке.

Предмет договору

1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території                                                    

                                                                                                                                                      

(найменування відповідного населеного пункту чи його частини,

                                                                                                                                                      

визначеної об’єктом конкурсу)

та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених          

                                                                                                                                                      

(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)

з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених

                                                                                                                                                      

(дата та номер акта про затвердження регіонального та

                                                                                                                                                       ,

місцевого планів управління відходами)

а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.

 

2. Характеристика об’єкта конкурсу:

1)                                                                                                                                          

(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання

                                                                                                                                                       ;

послуги з управління  побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)

2)                                                                                                                                          

(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання

                                                                                                                                                       ;

та перевезення побутових відходів)

3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

                                                                                                                                                      

(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;

                                                                                                                                                       ;

наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)

                                                                                                                                                      

(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;

                                                                                                                                                       ;

наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)

                                                                                                                                                       ;

(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)

4)                                                                                                                                           ;

(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно
з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)

5)                                                                                                                                           .

(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);
за заявкою)

Надання послуги за видами побутових відходів

3. Виконавець надає послугу з управління                                                                    

(змішаними, роздільно зібраними,

                                                                                                        побутовими відходами.

                 великогабаритними, ремонтними)

 

4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):

Вид побутових відходів

Контейнерна система

Безконтейнерна система

Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний)

За заявкою

1. Змішані відходи

 

 

 

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

х

х

х

х

паперу, картону

 

 

 

 

скла

 

 

 

 

пластику

 

 

 

 

деревини

 

 

 

 

текстилю

 

 

 

 

металу

 

 

 

 

упаковки

 

 

 

 

біовідходи

 

 

 

 

відходи зелених насаджень

 

 

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

 

 

 

відходи батарей та акумуляторів

 

 

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

 

 

 

3. Великогабаритні відходи

 

 

 

 

4. Ремонтні відходи

 

 

 

 

5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:

Вид побутових відходів

Кількість контейнерів, одиниць

Місткість контейнера,
куб. метрів

Власник контейнера

1. Змішані відходи

 

 

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

х

х

х

паперу, картону

 

 

 

скла

 

 

 

пластику

 

 

 

деревини

 

 

 

текстилю

 

 

 

металу

 

 

 

упаковки

 

 

 

біовідходи

 

 

 

відходи зелених насаджень

 

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

 

 

відходи батарей та акумуляторів

 

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

 

 

3. Великогабаритні відходи

 

 

 

4. Ремонтні відходи

 

 

 

6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:

Вид побутових відходів

Графік та час перевезення зібраних побутових відходів

Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного)

Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою

1. Змішані відходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

х

х

паперу, картону

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

скла

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

пластику

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

деревини

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

текстилю

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

металу

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

упаковки

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

біовідходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи зелених насаджень

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи батарей та акумуляторів

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

3. Великогабаритні відходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

4. Ремонтні відходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

 

Вимоги до якості послуги

7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

Права та обов’язки замовника і виконавця

8. Замовник має право:

1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;

2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;

3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України Про управління відходами;

4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.

9. Замовник зобов’язується:

1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;

2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;

3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;

4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;

5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;

6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

10. Виконавець має право:

1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;

3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;

4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;

5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;

6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

11. Виконавець зобов’язується:

1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;

2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;

3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;

4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;

5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;

6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;

7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;

8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України Про управління відходами.

Ціна та порядок оплати послуги

12. Згідно з рішенням                                                                                                        

(назва органу місцевого самоврядування)

від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:

 

Вид побутових відходів

Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну

1. Змішані відходи

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

х

паперу, картону

 

скла

 

пластику

 

деревини

 

текстилю

 

металу

 

упаковки

 

біовідходи

 

відходи зелених насаджень

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

відходи батарей та акумуляторів

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

3. Великогабаритні відходи

 

4. Ремонтні відходи

 

Відповідальність сторін за порушення договору

13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.

Порядок і умови внесення змін до договору

14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.

15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.

Форс-мажорні обставини

16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

Строк дії договору, порядок і умови продовження
його дії та розірвання

18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.

Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.

19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.

20. Дія договору припиняється у разі, коли:

закінчився строк, на який його укладено;

виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.

Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

Прикінцеві положення

21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий  у виконавця.

Реквізити і підписи сторін

Замовник

Виконавець

_______________________________

(найменування організатора конкурсу)

_____________________________________

(найменування суб’єкта господарювання)

_______________________________

(ідентифікаційний код юридичної

особи згідно з ЄДРПОУ)

_____________________________________

(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*)

місцезнаходження _______________
_______________________________

місцезнаходження__________________________________________________________

номер телефону _________________

адреса електронної пошти ________

_______________________________

поточний рахунок _____________________

у ___________________________________,

МФО________________________________

номер телефону_______________________

 

офіційний веб-сайт ____________________

 

_______________________________

(найменування посади)

______________________________

(найменування посади)

 

 

__________
(підпис)

___________________

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

 

__________
(підпис)

___________________

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

 

 

_____________

* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.

 

Фото без опису


« повернутися до розділу «Інформування населення»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь