Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ на базі MAN (або еквівалент) (ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби -34144510-6 - Сміттєвози).
Очікувана вартість предмета закупівлі – 9 975 000.00 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка тощо).
|
2. Технічні параметри (Технічні характеристики, які вимагаються Замовником) |
||
|
2.1 |
Колісна формула (задня вісь спарені колеса) |
6х4 |
|
2.2 |
Номінальна потужність двигуна, к.с не менше |
360 |
|
2.3 |
Тип двигуна |
Дизельний |
|
2.4 |
Норма екологічності двигуна, не нижче |
(Евро-5) |
|
2.5 |
Загальна вага автомобіля не більше, кг |
33000 |
|
2.6 |
Максимальна маса, що припадає на передню вісь транспортного засобу, кг не менше |
8000 |
|
2.7 |
Максимальна маса, що припадає на задні вісі транспортного засобу, кг не менше |
13000/13000 |
|
2.8 |
Вантажопідйомність шасі, кг не менше |
23300 |
|
2.9 |
Колісна база не менше , мм |
4200 |
|
2.10 |
Тип кабіни |
Без капотна, три місця, |
|
2.11 |
Комплектація |
Кондиціонер, Круїз контроль, Пневматичне сидіння водія, Радіоприймач Дзеркала заднього виду з підігрівом, Електричний привід склопідіймачів, Рульова колонка регульована за нахилом та вильотом, Підніжка з антиковзким покриттям, центральний замок, два ключі від замка, денні ходові вогні |
|
2.12 |
Коробка передач |
Автоматична, 12 ступенева |
|
2.13 |
Гальмівна система |
пневматична, з ABS,AMS,EBS |
|
2.14 |
Системи безпеки руху |
ESP,ASR,FGR |
|
2.15 |
Паливний бак, л не менше |
400 |
|
2.16 |
Бак для AdBlue, л не менше |
35 |
|
2.17 |
Максимальна швидкість км/год., не менше |
85 |
|
2.18 |
Шини не менші ніж |
315/80R22,5 |
|
2.19 |
Блокування диференціалів |
Блокування диференціалів веденого моста задніх осей |
|
2.20 |
Тип підвіски |
Ресорна попереду /ресора позаду |
|
2.21 |
Панель приладів |
Цифрова панель приладів |
|
2.22 |
Ущільнювач сміття повинен складатися з наступних частин: |
- корпус кузова, встановлений на транспортному засобі, - приймальний бункер з механізмом стиснення та завантаження, - виштовхуюча плита стиснення та завантаження |
|
2.23 |
Об'єм бункера, не менше |
22 куб м |
|
2.24 |
Об'єм приймального бункера, не менше |
2,25 куб м |
|
2.25 |
Ступінь стиснення, не гірше |
1:6 |
|
2.26 |
Приймальний бункер |
лист сталі Hardox 450 (або еквівалент), товщиною не менше 5 мм |
|
2.27 |
Бічні стінки, підлога та дах бункера виготовлені |
лист сталі S355J2C+N (або еквівалент), товщиною не менше 4 мм. |
|
2.28 |
Підлога, стеля і бічні стінки повинні бути зміцнені профілем |
|
|
2.29 |
Основний кузов повинен бути з’єднаний із шасі транспортного засобу відповідною технологією та гнучким монтажним обладнанням, щоб не спричиняти скручення чи інших навантажень на шасі. |
|
|
2.30 |
У передній частині корпусу повинен бути резервуар для брудної води та зливний шланг. |
|
|
2.31 |
Приймальний бункер повинен бути з'єднаний з кузовом за допомогою задніх верхніх петель і відкриватися вгору за допомогою гідроциліндрів з автоматичним блокуванням |
|
|
2.32 |
Щоб забезпечити захист від протікання, між приймальним бункером та кузовом повинен бути встановлений гумовий ущільнювач, який повинен мати високу стійкість до кислот і легко змінюватися |
|
|
2.33 |
Сміття, що завантажується в приймальний бункер, повинно ущільнюватися за допомогою компресійного механізму |
|
|
2.34 |
Механізм ущільнення повинен складатися з несучих салазок, що лінійно рухаються в рейках з боків приймального бункера, і лопасті, що радіально рухаються на кінці салазок. За допомогою цього радіального руху гідравлічна плита повинна згрібати сміття в завантажувальному бункері |
|
|
2.35 |
Для безпечної роботи під час технічного обслуговування між приймальним бункером та кузовом повинна бути планка безпеки |
|
|
2.36 |
Під приймальним бункером повинен бути резервуар для брудної води |
|
|
2.37 |
Виштовхувальна плита повинна бути стійка до кислот і зносу та легко монтуватися за допомогою поліамідних башмаків |
|
|
2.38 |
Виштовхувальна плита повинна рухатися за допомогою телескопічного циліндра подвійної дії, яка зазвичай знаходиться в задній частині кузова, коли він порожній, і автоматично переміщується вперед за допомогою пілотного клапана керування, на яку впливає плита стиснення сміття. Ступінь стиснення повинна досягати вищого рівня за допомогою цієї технології |
|
|
2.39 |
Башмаки ковзання повинні бути виготовлені зі зносостійкої гуми високої щільності спеціального типу. |
|
|
2.40 |
Гідравлічна потужність повинна забезпечуватися за допомогою гідравлічного насоса, який повинен приводитися в рух від ВВП, встановленого на коробці передач автомобіля. ВВП (відбір потужності) повинен управлятися всередині кабіни |
|
|
2.41 |
Відкривання та закривання приймального бункера, а також переміщення виштовхувальної плити вперед і назад повинно контролюватися вручну за допомогою зворотнього клапана, встановленого в передній частині кузова |
|
|
2.42 |
Обладнання з гідравлічним керуванням повинно забезпечувати можливість піднімання та розвантаження до приймального бункера сміттєвих баків (ємністю |
|
|
2.43 |
Вивантаження сміття повинно здійснюватися за допомогою виштовхувальної плити після відкриття приймального бункера |
|
|
2.44 |
Обладнання сміттєвоза повинно мати: Механізм завантаження контейнера Запобіжник приймального бункеру Задню фара для нічних операцій Сигнал попередження водія Сходинки та тримачі безпеки Накладки на бічні стінки приймального бункеру Резервуари для брудної води розташовані в передній частині кузова та в приймальному бункері Камера заднього огляду Система блокування роботи приймального бункера під час перебування оператора на допоміжній сходинці Світлодіодний маячок Машинний дорожній комплект (Запасне колесо, домкрат, набір інструментів, знак аварійної зупинки) |
|
|
2.45 |
Кнопка на бункері сміттєвоза для зв’язку з водієм |
|
|
2.46 |
Не менше двох кнопок аварійної зупинки на бункері сміттєвоза |
|
|
2.47 |
Активація кнопок керування задньою кришкою на бункері сміттєвоза додатковою кнопкою |
|
|
2.48 |
Гідравлічний насос іноземного виробництва |
|
|
2.49 |
Рукава високого тиску повинні витримувати тиск не менше ніж 275 BAR |
|
|
2.50 |
Наявність технологічного люка для обслуговування циліндра плити що пресує. |
|
|
3. Організаційні положення |
||
|
3.1 |
Гарантійні зобов’язання на шасі не менше 12 місяці/або 20000 км пробігу |
|
|
3.2 |
Гарантійні зобов’язання на обладнання не менше 12 місяців |
|
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 9 975 000.00 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) з ПДВ, кількість – 1 шт.
