У нас запрацював Центр надання адміністративних послуг
Щоб отримання адміністраивних послуги для мешканців громади, яка має чималу площу у 1748 га, стало комфортним, тут, у Славській громаді, відразу задумувалися про створення ЦНАПу. І вирішили з цим не затягувати. Спочатку керівництво ОТГ прийняло рішення про виділення приміщення, загальною площею 92,48 м2, під основний офіс ЦНАП в адміністративній будівлі селищної ради, що перебуває у комунальній власності Громади. А вже до кінця 2018 року його відремонтували. Офіс ЦНАПу відповідає вимогам відкритого простору і за площею підходить для інтеграції максимальної кількості послуг. В основному офісі облаштували 5 робочих місць, 1 місце для відвідувачів та 3 відокремленні робочі місця у старостатах.
Славська селищна об’єднана територіальна громада включає 8 населених пунктів. Перші вибори відбулися 29 жовтня 2017 року. Населення – 8 566 осіб.
ЦНАП ОМС (ОТГ) створений рішенням селищної ради 26.06.2018 року. Цим же рішенням затверджено Положення про ЦНАП.
Громада отримала від «Програми "U-LEAD з Європою»: • інституційну допомогу (консультування, нормативні документи, інтеграція послуг, структура та штат ЦНАП тощо); • навчання персоналу, підвищення його кваліфікації; • допомогу у роботі з мешканцями в аспекті інформування та залучення до діяльності ЦНАП; • допомогу у розробці плану приміщення із зонуванням робочих місць; • надання меблів та комп’ютерної техніки; • надання системи е-документообігу.
У підсумку отримали інституційну модернізацію ЦНАПу ОМС (ОТГ) з інституційним створенням 3 ВРМ; фізична модернізація основного офісу ЦНАП і 3 ВРМ; проведення ремонту, закупівля меблів, комп’ютерної техніки; впровадження системи е-документообігу «Вулик».
Також, поруч із входом в приміщення розмістили інформаційну вивіску ЦНАПу з контактними даними та графіком його роботи. Поруч передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту відвідувачів.
Саме приміщення поділяється на відкриту та закриту частини. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення. Відкрита частина містить: сектор прийому; сектор інформування; сектор очікування і сектор обслуговування.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовано відповідною скринькою. Для відвідувачів, які до ЦНАПу приходять разом з дітьми, облаштований дитячий куток.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації, розміщення архіву. У цій частині розміщено обладнання для виготовлення закордонних паспортів.
Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення обладнане сучасним комп’ютерним обладнанням та меблями, стільцем для відвідувача.
В основному офісі ЦНАП планується надавати 11 груп послуг, з яких 2 – послуги соціального характеру і Пенсійного фонду (однак це поки що у найближчій перспективі).
Нагадаємо, що Славська ОТГ отримала підтримку у створенні ЦНАПу в 1 раунді від "Програма U-LED з Європою" та була єдиною та першою в Львівській області, кому вдалось її отримати.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)