Навички, важливі для кар’єри

Дата: 22.10.2021 10:13
Кількість переглядів: 3439

У професійному середовищі виділяють два типи навичок:

– Hard skills («тверді» навички) – професійні, технічні навички, які можна наочно продемонструвати. Наприклад, навичка сліпого друку, керування автомобілем, знання мови програмування тощо.

– Soft skills («гнучкі» або «м’які» навички) – навички, прояв яких складно відстежити, перевірити й наочно продемонструвати: комунікативні та управлінські.

У ХХІ столітті внесок Hard skills в професійну успішність співробітника складає всього 15%, тоді як Soft skills – 85%. У працівників з високим рівнем розвитку саме «м’яких» навичок великі шанси більш впевнено досягти висот на роботі.

Топ – 10 ключових Soft skills

1. Комунікативні навички

Вміння презентувати себе, свою ідею і бути цікавим співрозмовником надзвичайно важливе сьогодні. Якщо у вас є гарна ідея, але ви не вмієте її презентувати, то навряд знайдете підтримку для її реалізації. Використовуйте будь-які можливості, щоб розвивати ці навички у себе: знайомтесь з новими людьми, розширюйте кругозір тощо.

2. Аналітичне та критичне мислення

Уміння ставити питання, доводити фактами, креативно мислити потрібні завжди. Хороший спосіб розвинути ці навички: оголошуйте внутрішній конкурс на найекономічніше, найшвидше чи ще будь-яке «най-най» рішення у рядових, життєвих ситуаціях.

3. Уміння слухати

Вчіться слухати, приймати чужу точку зору і визнавати свої помилки. Багатьом це дається дуже складно. А в колективі без цієї навички нікуди.

4. Здатність працювати в команді

У кожній команді є лідер, провідний гравець і кілька виконавців. Дуже важливо розуміти свою роль і неухильно її грати. На перший погляд це дуже просто, але коли доходить до справи, то кожен хоче показати себе з кращого боку, що він був би кращим лідером і всіляко намагається «вколоти» призначеного капітана.

5. Уміння ставити і досягати поставлених цілей

Ця навичка дуже важливий для кожної людини. Без мети неможливо досягти результату. Чітко поставлена мета – це вже 50% успіху, решта 50% – це завзятість, праця і позитивне мислення.

6. Активність і позитив

Завжди бажайте людям найкращого, займайте активну життєву позицію, майте позитивну емоційну установку і тоді у вас все вийде.

7. Здатність вирішувати конфлікти

Зараз великою популярністю користуються медіатори, які стають третьою стороною в конфлікті й намагаються його вирішити. Бути собі медіатором – навичка, яка допоможе уникнути деструктивних суперечок, згладжувати гострі кути й адекватно реагувати на критику.

8. Емоційний інтелект

Емоційний інтелект проявляється в реальних взаємодіях з колегами, клієнтами, керівником та пов'язаний з почуттям такту і своєчасності реакції. Головне тут те, що ви керуєте емоціями, а не вони вами.

9. Уміння брати на себе відповідальність

Брати більшу відповідальність, працювати більше всіх, постійно вчитися і прагнути виконати свої обов’язки на 120% – в такому випадку кар’єрне зростання не змусить довго чекати.

10. Самоорганізація і самодисципліна

Звички організованих людей виховуються батьками, вихователями, а потім особисто самою людиною. Організованим стати не просто, але плоди, які приносить грамотний розподіл часу і сил, завжди відчутні.

Фото без опису


« повернутися до розділу «Сколівський відділ СФ Львівського обласного центру зайнятості»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь