Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 02.06.2021 11:24
Кількість переглядів: 136

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Славська селищна рада Стрийського району Львівської області;

 82660, смт.Славське, вул.Івасюка 10,   

код за ЄДРПОУ – 04370314;

 категорія замовника – орган місцевого самоврядування; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Рекламні та маркетингові послуги в рамках реалізації місцевої програми розвитку туризму на території населених пунктів Славської селищної ради на 2021рік, ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

  1. Розроблення  комунікаційної стратегії позиціонування бренду, рекламних кампаній (1 кампанія літня та 1 кампанія зимова).


 

  1. Інформаційне наповнення  ресурсу https://slavsko.travel/, розробки та проведення SEO-кампанії просування цього інформаційного ресурсу, SEO підтримка рекламних кампаній.


 

  1. SMM-обслуговування інформаційних сторінок «Славсько. Гори вражень» у мережі Facebook, Instagram, TikTok .


 

  1. Виготовлення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних конструкціях зовнішньої реклами.


 

  1. Виготовлення та розміщення інформаційних матеріалів на радіо.



Розроблення  комунікаційної стратегій позиціонування бренду, рекламних кампаній (1 кампанія літня та 1 кампанія зимова).

    1. Визначення основних завдань комунікацій, найважливіших цільових аудиторій, ключових повідомлень, інформаційних продуктів та ресурсів, необхідних для комунікацій, з урахуванням запропонованих нижче тем для висвітлення туристичного потенціалу Славської ТГ;

Теми для висвітлення:
— Сімейний тур вихідного дня до Славська;

— Шість пішохідних маршрутів Славська;

— Дев’ять туристичних магнітів Славська;

— Еко-туризм – найкращий спосіб зміцнити імунітет;

— Форелевий тур до Славська;

— Веломаршрути Славська – від початківця до експерта;

— Дев’ять місць для пікніка в околицях Славська;

— Гірськолижний спорт почався на горі Тростян;

— Хащованське озеро – унікальна гірська перлина Славської ТГ;

— Оксамитовий сезон у Славську;

— Славсько – доступний відпочинок у Карпатах;

— Де киянину відпочити на вихідні в Карпатах?

— Карпатське СПА – огляд пропозицій у Славську;

— Тренд року – місцевий туризм у Славську;

— Бойківська кухня;

— Славсько – давні традиції зимового відпочинку.

 

1.2 Виявлення інформаційних ризиків на цільових напрямках промоції туристичних можливостей Славської ТГ, розробка програми комунікацій для їх нейтралізації;

 

1.3 Напрацювання ключові показники ефективності комунікаційних кампаній, порядок їх оцінювання;

 

1.4 Аналіз та  коригування повідомлень, інформаційних продуктів відповідно до досягнутих показників ефективності комунікацій на звітному етапі.


Результат етапу.

  • Розроблена комунікаційна стратегія позиціонування бренду, рекламних кампаній (літньої до 01 травня 2021 року та зимової до 01 листопада 2021 року.) У форматі Word українською мовою.
  • Формування проміжних звітів з перебігу комунікаційних програм не менше ніж один  на місяць з моменту підписання договору по 28 лютого 2022 року у форматі «.docx» українською мовою.

 

2. Інформаційне наповнення  ресурсу https://slavsko.travel/, розробки та проведення SEO-кампанії просування цього інформаційного ресурсу, SEO підтримка рекламних кампаній.

 

2.1. Проведення SEO-аналізу інформаційного ресурсу https://slavsko.travel/.

 

2.2. Розробка концепцій розвитку інформаційного ресурсу, у відповідності до проробленого брендингу. Узгодження їх з представником Замовника.

 

2.3. Підбір і узгодження ключових слів, уточнення та коригування списку ключових слів за релевантністю у ході кампанії, додавання мінус слів і мінус-ресурсів тощо.


2.4. Розроблення та підготовка текстових (лонгрідів, в кількості не менше 50) та візуальних матеріалів для наповнення ресурсу, у відповідності до погодженої концепції розвитку. Їх розміщення на інформаційному ресурсі. 

 

2.5. Включно до 31.12.2021 року підтримка діяльності інформаційного ресурсу. Розміщення на ньому актуальних матеріалів за запитом Замовника. 

 

2.6. Виготовлення макетів рекламних повідомлень у відповідності до проробленої  комунікаційної стратегії позиціонування бренду, літньої та зимової рекламної кампанії. ( не менше ніж 15 шаблонів банерів та 15 картинок заставок для розміщення на інтернет-ресурсах у всіх потрібних форматах)

 

2.7. Просування у пошуковій системі Google, розміщенням на інтернет ресурсах рекламних матеріалів у вигляді контекстної, банерної реклами та ремаркетингу за допомогою Google Adwords. 

 

2.8. Постійний моніторинг та оптимізація кампанії (управління ставками, вивантаження та підготовка щомісячних звітів за результатами кампанії)

 

Результат етапу.

  • звіт про проведений SEO аналіз інформаційного ресурсу https://slavsko.travel/.у форматі «.docx» (текстовий редактор Word) українською мовою.


 

  • розроблені шаблони для інтернет ресурсу у форматі jpeg або .png та у векторній графіці; для динамічних заставок – у форматі H.264/MPEG4, текстові матеріали у форматі «.docx» (текстовий редактор Word) українською мовою. Результат має бути записаний Виконавцем на цифровий носій (флеш картку) та переданий Замовнику.


 

  • Розміщенні рекламних матеріалів в мережі інтернет: не менше ніж 180 000 000 показів рекламних оголошень, не менше ніж 150 000 кліків для переходу на інформаційний ресурс Замовника. Виконавець зобов'язується надати аналітичний звіт замовнику з Google Adwords.


 

  • Надання Замовнику щомісячних звітів з результатами рекламних кампаній у Google Adwords.

 

  1. SMM-обслуговування інформаційних сторінок «Славсько. Гори вражень»  у мережі Facebook, Instagram, TikTok .

 

3.1. Розробка комплексної програми SMM стратегії з урахуванням напрацьованих комунікаційна стратегія позиціонування бренду, рекламних кампаній: визначення цільової аудиторії, дослідження інтересів аудиторії, визначення поведінки аудиторії, проведення аналізу клієнтської ніші, підбір майданчика з високою концентрацією цільової аудиторії, розробка загальної стратегії присутності в соціальних мережах, підбір інструментів, що оптимально вирішують завдання, визначення впливу SMM.

 

3.2. Розробка та узгодження із Замовником контент-планів комплексної  програми.

 

3.3.  Підготовка та розміщення унікальних текстових контентів не менше, ніж 100 постів у соціальних мережах Facebook та Instagram. Тематика постів спрямована виключно на популяризацію курортно-туристичного потенціалу Славської ТГ, та повинна відповідати комплексній програмі. Кожен із постів розміщується в мережі Facebook та Instagram. Формат поста має відповідати специфіці соціальної мережі.

 

3.4. Підготувати і розмістити унікальний фото контент не менше  500 фотографій, розміром не менше ніж 1200х700 ррі у Facebook та  розміром не менше ніж 1080х1080 ррі в Instagram. Кожна із фотографій розміщується в мережі Facebook, в мережі  Instagram допускається вибіркове розміщення у відповідності до комплексної SMM програми.

 

3.5. Підготовка та розміщення унікального відео контенту у кількості не менше 15 одиниць на задані тематики туристичних можливостей Славської ТГ та 2 рекламних відео одне для літньої, одне для зимової рекламної кампаній. Хронометраж кожного відео не менше ніж 60 с.  Кожне відео розміщується в мережі Facebook та дублюється в мережу Instagram. Зйомки відео забезпечує сторона Виконавця.

 

3.6. Здійснення контент-менеджменту та робота з інтерфейсами.

 

3.7. Здійснення ком'юніті-менеджменту.

 

3.8. Інформаційна підтримка заходів в кількості не менше, ніж 10, які відбуватимуться протягом періоду на території Славської ТГ за запитом Замовника.

 

3.9. Позиціонування та популяризація бренду за допомогою таргетованої реклами  в соціальних мережах Facebook та Instagram.

 

3.10. Формування, прогнозування та управління бюджетом на закупівлі контекстної реклами та його оптимізація в процесі надання послуг; 

 

3.11. Створення офіційного акаунту «Славсько. Гори вражень.» у мережі TikTok. Підготовка та розміщення унікального відео контенту для цього аканту, в кількості не менше ніж 200 відео публікацій у термін до 31.12.2021.

 

3.12. Визначення та реагування на ключові потреби аудиторії: співпраця з партнерами за згодою Замовника, створення шаблонів на основі успішних кампаній.

 

Результат етапу.

  • Розроблена комплексна програми SMM стратегії та контент план. Передані замовнику у форматі «.docx» (текстовий редактор Word)  українською мовою.

 

  • Фото контент не менше  500 фотографій, розміром не менше ніж 1200х700 ррі у Facebook та  розміром не менше ніж 1080х1080 ррі в Instagram. Опубліковані в соціальних мережах та передані Замовнику на цифровий носій (флеш карті)
     
  • Відзняті відео файли повинні бути опубліковані на сторінках у соц.мережах, а також передані Замовнику на цифровий носій (флеш карті)

 

  • Кількісні показники якості мають мати наступні результати у термін до 31.12.2021 р.

 

Facebook

Кількість публікацій.

Загальна кількість вподобань постів

Кількість поширень постів

Кількість слідкувачів  сторінки

мін. 170

мін. 60 000

мін. 25 000

мін. 35 000 

 

Instagram

Загальна кількість публікацій.

Загальна кількість вподобань постів

Загальна кількість коментарів

Кількість підписників сторінки

Не менше  150

Не менше  50 000

Не менше  30 000

Не менше  10 000 

 

TikTok

Загальна кількість публікацій.

Загальна кількість відстежувачів

Загальна кількість вподобань

Не менше  200

Не менше  10 000 

Не менше  100 000

 

По закінченню рекламної кампанії Виконавець надає Замовнику звіт, підтверджений скріншотами з рекламного кабінету проєкту, що містить наступний блок інформації:

 

Дата публікації

Тематика публікації 

Загальне охоплення публікації

Бюджет публікації 

Залучення

користувачів 

         
         

 

Також звіт надається за запитом замовника протягом періоду рекламної кампанії (літньої чи зимової). 

 

4. Виготовлення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних конструкціях зовнішньої реклами.

 

4.1. Розробка ідей та концепції дизайну зовнішньої реклами у відповідності до напрацьованої комунікаційної стратегії, узгодження їх з Замовником;

 

4.2. Підготовка та погодження із Замовником остаточної сітки розміщення зовнішньої реклами, що має включати концепцію на період розміщення та прогнозовані оцінки ефективності;

 

4.3. Забезпеченні виготовлення зовнішньої реклами (банери, наклейки) згідно п.4.6.;

 

4.4. Розміщення зовнішньої реклами на рекламних площинах  відповідно до погодженої  сітки розміщення;

 

4.5. Експлуатаційний контроль рекламного матеріалу. У разі  пошкодження рекламних матеріалів, учасник ( за власний рахунок)  зобов'язується протягом 48 годин провести підклейку, або заміну реклами з аналогічним сюжетом.

 

4.6. Технічні характеристики

  • Вид зовнішньої реклами: 

Магістральні Арки,

бредмавер, 

білборди.

  • Місце розміщення:
    Магістральні арки: автошлях М 06, автошлях М 05, м. Львів.
    Брендмауер: центральні вулиці, площі міст, площі поруч з залізничним вокзалами та автовокзалами.

Білборди:  центральні вулиці, площі міст, площі поруч з залізничним вокзалами та автовокзалами.

  • Орієнтовна кількість площин: 

В період з травня по серпень 2021 року

Магістральні арки: не менше ніж 5 площин.

Брендмауер: не менше ніж одна площина 

Білборди: не менше ніж 10 площин

В період з Листопада 2021 року по лютий 2022 року.

Магістральні арки: не менше ніж 5 площин.

Брендмауер: не менше ніж одна площина 

Білборди: не менше ніж 10 площин

 

  • Охоплення території: місто Львів та Львівська область, місто Київ та Київська область


 

  • Тривалість розміщення інформаційних матеріалів: не менше трьох місяців. З можливістю дострокового припинення  та  можливістю пролонгації.


 

  • Технічні характеристики рекламної площини: 

Магістральна арка: розмір не менше ніж 18м.  на 3 м.
Брендмауер: розмір не менше ніж 200 кв.м.

Білборд: розмір 3 на 6 м.

Сітка розміщення:

 

м. Львів. 

Місто
пл. Двірцева, вул. Чернiвецька., вул. Городоцька 1 -120, вул. Стрийська, вул. Зелена 1 - 200, вул. Чорновола, проспект Свободи, проспект Шевченка.
Область.
Автомагістраль міжнародкного значення М06 від с. Малі Підліски по м. Львів.

 

Автомагістраль міжнародоного значення М06 від м. Львів по с. Красів.

м. Київ 

Місто

вул. Вокзальна, вул. Жилянська, вул. Велика Васильківська, бульвар Т. Шевченка, бульвар Дружби народів, Набережне шосе.
Область
Автомагістраль міжнародного значення Е40 проміжок від м. Київ до с. Йосипівка.

*Остаточна сітка розміщення зовнішньої реклами погоджується Виконавцем з Замовником. Та базується на запропонованих вище побажаннях, реальна сітка розміщення може мати похибку від бажаних адрес не більше ніж в 500 м.

 

 

 

5. Виготовлення та розміщення інформаційних матеріалів на радіо.

 

5.1. Підготовка та погодження із Замовником медіа-плану розміщення інформаційних матеріалів, що має включати концепцію на період розміщення та прогнозовані оцінки ефективності;

 

5.2. Фінальна підготовка інформаційних матеріалів (аудіороликів) згідно технічних вимог радіостанцій в тому числі до форматів та носіїв;

 

5.3. Розміщення інформаційних матеріалів в ефірі радіостанції відповідно до погодженого медіа-плану та сітки розміщення;

 

5.4. Підготовка та надання Замовнику Після закупівельного Звіту щодо досягнення планових показників та прогнозованих оцінок ефективності, який формується на основі даних, наданих медіа моніторинговими та досліджуючими компаніями

 

5.5. Технічні характеристики

  • Радіостанції, в ефірі яких має відбуватися розміщення інформаційних матеріалів: Хіт, Люкс, ФМ Галичина, Roks, Kiss, Relax, Мелодія, Наше Радіо, Максимум, Русское Радио Україна, Радіо Ностальжі.
  • Цільова аудиторія: працездатні особи, віком 20-50 років
  • Орієнтовна кількість виходів: 4 200
  • Орієнтовний обсяг ефіру: 126 000 сек.
  • Охоплення території: місто Львів та Львівська область (2700 виходів) , Київ та Київська область (1500 виходів). 
  • Натуральна доля охоплення аудиторії за даними офіційного рейтингу Kantar TNS в Україні «Львів та Львівська область, Київ та Київська область» не менше ніж 50%
  • Тривалість розміщення інформаційних матеріалів: з 01 червня 2021 року по 28 лютого 2022 року, конкретні дати виходів підбираються на основі розробленої комунікаційної стратегії розвитку бренду з можливістю дострокового припинення  та  можливістю пролонгації.
  • Частка розміщення виходів в загальній структурі радіостанцій: 

 

Радіостанція

Частка виходів у відсотковому співвідношенні.

Львів та Львівська область

Хіт FM

10 %

Люкс FM

25 %

ФМ Галичина

5 %

Radio Roks

10 %

Kiss FM

10 %

Радіо Relax

10 %

Мелодія FM

10 %

Наше Радіо

10 %

Радио Максимум

10 %

Київ та Київська область.

Хіт FM

10 %

Люкс FM

25 %

Русское Радио Україна

5 %

Radio Roks

10 %

Kiss FM

10 %

Радіо Relax

5 %

Мелодія FM

10 %

Наше Радіо

10 %

Радио Максимум

10 %

Радіо Ностальжі

5 %

 

Учасник/Виконавець бере на себе зобов’язання своєчасно та якісно розмістити інформаційні матеріали у вигляді аудіороликів орієнтовною тривалістю по 30 сек. кожний в ефірі визначених радіостанцій, з них не менше 50% часу трансляції повинні відбуватися в період найбільш активного прослуховування радіомовлення впродовж доби (прайм-тайм). 

 

За результатами повного надання послуг із просування інформації щодо туристичного потенціалу Славської ТГ Виконавець надає  звіт і аналітичну інтерпретацію результатів усієї серії рекламних заходів, передає Замовнику усі додаткові інформаційні матеріали, що були зібрані за час проведення акцій, залишки рекламно-сувенірних матеріалів, якщо такі будуть.

У складі тендерної пропозиції учасник надає у форматі  «.docx» (текстовий редактор Word) українською мовою  аналіз цільової аудиторії на основі загальної інформації, яка міститься у відкритих інформаційних джерелах про населений пункт.

В складі тендерної пропозиції учасник зобов’язується розробити та надати ідею рекламного повідомлення  (не менше трьох для літньої рекламної кампанії та не менше трьох для зимової рекламної кампанії). На основі загальної інформації, яка міститься у відкритих інформаційних джерелах про населений пункт.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Закупівля професійних дизайнерських послуг планувалась та оголошувалась на очікувану вартість виходячи з очікуваного обсягу на 2021 рік для потреб Славської Громади

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).

Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прас-листів на момент вивчення ринку.

Очікувана ціна за послуги  = (3 749 900 ,00грн + 3800 000,00 грн + 3860 000,00 грн) / 3 =  3 803 300 грн 00 коп. з ПДВ. 

Очікувана вартість предмету закупівлі 3 800 000 грн. 00 коп.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь