Фінансовий відділ

Інформаційна довідка

про фінансовий відділ Славської селищної ради

Місце знаходження:

смт. Славське, вул. Івасюка, 24 (2-й поверх);

Основні обов’язки та повноваження відділу:

  1. забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Славської селищної ради;
  2. складання розрахунків до проекту бюджету об’єднаної територіальної громади (далі ОТГ) і подання  на розгляд депутатським комісіям та затвердження селищною радою;
  3. підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Славської  селищної територіальної громади;
  4. розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
  5. здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених селищною радою;
  6. здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету ОТГ, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
  7. надання консультаційної, інформаційної та методичної допомоги, суб’єктам підприємницької діяльності, фізичним особам з питань, що належать до компетенції відділу;
  8. надання консультацій депутатам, постійним комісіям ради у межах своїх повноважень.

Працівники відділу:

Дунець Ростислав Михайлович – начальник  фінансового відділу.

Основні функціональні обов’язки:

  • погоджує проекти рішень, розпоряджень та вихідну кореспонденцію в частині фінансів;
  • погоджує розпис доходів і видатків бюджету ОТГ на рік і тимчасовий на відповідний період;
  • забезпечує відповідність розпису бюджету ОТГ встановленим бюджетними призначенням;
  • бере участь у засіданнях тендерного комітету з питань  закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого бюджету; 
  • готує селищному голові доповідні записки, проекти розпоряджень питань, що стосується компетенції відділу фінансів;
  • розробляє пропозиції щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.

Хрипта Михайло Іванович – провідний спеціаліст фінансового відділу.

Основні функціональні обов’язки:

  • складає на основі прийнятого бюджету - лімітні довідки, кошториси, плани асигнувань, та доводить до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня;
  • здійснює аналіз дохідної частини селищного бюджету, проводить оперативний аналіз щоденних надходжень податків і зборів;
  • здійснює фінансування бюджетних установ на підставі зареєстрованих фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України;
  • розглядає і реагує в межах своєї компетенції на запити народних депутатів України, депутатів відповідних місцевих рад, листи, заяви і скарги громадян.

Гурзан Галина Михайлівна – спеціаліст фінансового відділу.

Основні функціональні обов’язки:

  • здійснює роботу з розробки та оформлення  договорів міжбюджетних трансфертів (субвенцій);
  • видає  довідки  про надходження плати за ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
  • здійснює підготовку відповідей на запити державних органів, юридичних та фізичних осіб;
  • здійснює підготовку  листів, інформаційних запитів,  до органів державної влади, підприємств, установ та організацій;
  • складає паспорти бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу) від імені головного розпорядника бюджетних коштів;
  • виконує розрахунки вартості орендної плати об’єктів комунальної власності.

Графік роботи відділу:

Понеділок - п’ятниця  з 9:00 по 18:00, обідня перерва з 13:00 по 14:00.

Графік прийому громадян:

Дунець Ростислав Михайлович:

Понеділок    з 14.00 до 18.00

Середа          з  09.00 до 13.00 та  з 14.00 до 17.00

П'ятниця      з  09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00

Хрипта Михайло Іванович:

Понеділок    з  09.00 до 18.00

Вівторок      з   09.00 до 13.00 та  з 14.00 до 17.00

Гурзан Галина Михайлівна

Середа           з  9.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00

Четвер          з  9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00


Фото без опису

Зведений звіт про результати перевірок  фінансовим відділом установ, організацій та підприємств Славської селищної ради за період  з 01 січня  по 01 вересня 2021 р.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь