Фінансовий відділ
Інформаційна довідка
про фінансовий відділ Славської селищної ради
Місце знаходження:
смт. Славське, вул. Івасюка, 24 (2-й поверх);
Основні обов’язки та повноваження відділу:
- забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Славської селищної ради;
- складання розрахунків до проекту бюджету об’єднаної територіальної громади (далі ОТГ) і подання на розгляд депутатським комісіям та затвердження селищною радою;
- підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Славської селищної територіальної громади;
- розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
- здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених селищною радою;
- здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету ОТГ, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
- надання консультаційної, інформаційної та методичної допомоги, суб’єктам підприємницької діяльності, фізичним особам з питань, що належать до компетенції відділу;
- надання консультацій депутатам, постійним комісіям ради у межах своїх повноважень.
Працівники відділу:
Дунець Ростислав Михайлович – начальник фінансового відділу.
Основні функціональні обов’язки:
- погоджує проекти рішень, розпоряджень та вихідну кореспонденцію в частині фінансів;
- погоджує розпис доходів і видатків бюджету ОТГ на рік і тимчасовий на відповідний період;
- забезпечує відповідність розпису бюджету ОТГ встановленим бюджетними призначенням;
- бере участь у засіданнях тендерного комітету з питань закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого бюджету;
- готує селищному голові доповідні записки, проекти розпоряджень питань, що стосується компетенції відділу фінансів;
- розробляє пропозиції щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.
Хрипта Михайло Іванович – провідний спеціаліст фінансового відділу.
Основні функціональні обов’язки:
- складає на основі прийнятого бюджету - лімітні довідки, кошториси, плани асигнувань, та доводить до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня;
- здійснює аналіз дохідної частини селищного бюджету, проводить оперативний аналіз щоденних надходжень податків і зборів;
- здійснює фінансування бюджетних установ на підставі зареєстрованих фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України;
- розглядає і реагує в межах своєї компетенції на запити народних депутатів України, депутатів відповідних місцевих рад, листи, заяви і скарги громадян.
Гурзан Галина Михайлівна – спеціаліст фінансового відділу.
Основні функціональні обов’язки:
- здійснює роботу з розробки та оформлення договорів міжбюджетних трансфертів (субвенцій);
- видає довідки про надходження плати за ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
- здійснює підготовку відповідей на запити державних органів, юридичних та фізичних осіб;
- здійснює підготовку листів, інформаційних запитів, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій;
- складає паспорти бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу) від імені головного розпорядника бюджетних коштів;
- виконує розрахунки вартості орендної плати об’єктів комунальної власності.
Графік роботи відділу:
Понеділок - п’ятниця з 9:00 по 18:00, обідня перерва з 13:00 по 14:00.
Графік прийому громадян:
Дунець Ростислав Михайлович:
Понеділок з 14.00 до 18.00
Середа з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
П'ятниця з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
Хрипта Михайло Іванович:
Понеділок з 09.00 до 18.00
Вівторок з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
Гурзан Галина Михайлівна
Середа з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
Четвер з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00